۱ دربی پایتخت یک هفته عقب افتاد/ تا آن زمان مشکل حق پخش حل می شود؟
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

۱ دربی پایتخت یک هفته عقب افتاد/ تا آن زمان مشکل حق پخش حل می شود؟

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:30

به گزارش وب سایت نود فوتبالی، خبر عقب افتادن تاریخ دربی از مدتها قبل شنیده می شد اما امروز صبح و پس از موافقت هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با تغییر تاریخ دربی ۷۹، کمیته مسابقات لیگ برتر هم با تغییر تاریخ این بازی موافقت کرد تا دربی پایتخت یک هفته به تعویق بیفتد و البته امیدواریها برای حل مشکل حق پخش افزایش پیدا کند. بازی قرار بود ۳۰ آبان برگزار شود اما این بازی به هفتم آذرماه موکول می شود و فرصت برای حل مشکل حق پخش وجود دارد تا آن زمان بازی در باشگاه آزادی برای علاقمندان به فوتبال پخش شود.


غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ این خبر را تایید کرده است و این درحالی بود که از یکی دو هفته پیش همه می دانستند که تاریخ دربی عوض خواهد شد اما آن را به صورت رسمی اعلام نمی کردند.  در هر حال نگرانی برای پخش تلویزیونی دربی در بین علاقمندان به فوتبال وجود دارد و از همین حالا این بحث در شبکه های اجتماعی داغ شده است. برخی می گویند اگر بازی پخش نشودساعت ۷ صبح روز بازی، ۱۲۰ هزار نفر ورزشگاه را پر می کنند و حتی ممکن است که جمعیت میلیونی پشت در ورزشگاه بمانند! یا شما هم چنین عقیده ای دارید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید